Vandalismo neonazi contra mural por un futuro en Asturies (Ast/cast)

Publicidad

[Ast]

Los fascistes dicen NON a un futuru n’Asturies pa la mocedá

Una vegada más hai que denunciar l’ataque d’elementos nazi-facistes a iniciatives de la izquierda alternativa na cuenca’l Nalón. Nesti casu, al mural autoxestionáu que dende Darréu facíemos unos díes atrás, col llema “Futuru n’Asturies pa la mocedá”, que venimos emplegando na nuesa reivindicación contra la emigración forciada de la xuventú d’Asturies.

Estos grupúsculos amuesen perbién la naturaleza del facismu: la so única actividá conocía, más allá del amparu de la peña sportinguista Ultra Boys na que s’abelluguen, ye la sistemática destrucción de propaganda de les organizaciones d’izquierdes de la zona, pintaes n’espacios autoxestionaos como’l CS La Semiente, o cobardes agresiones en grupu a militantes de distintos coleutivos combativos de los nuesos conceyos.

Nun mos garra de surpriesa: claro qu’esta puxarra nun quier un futuru pa la mocedá n’Asturies. Como señalaba Dimitrov, el fascismu nun ye más que “la dictadura terrorista abierta de los elementos más reaccionarios, más chovinistes y más imperialistes del capital financieru”. El so únicu llabor ye intentar entorpecer les actividaes del pueblu que reivindica un futuru pa les cuenques mineres, escontra’l desmantelamientu industrial y el caciquismu.

Nesi sen, dende Darréu queremos dexar bien claro que les aiciones d’esta secta fascista nun van consiguir que los distintos coleutivos de la izquierda alternativa dexamos de puxar, reivindicar y construyir el futuru que se mos niega, por un trabayu y una vida digna nes comarques mineres que tán destruyendo dende’l poder y los sos cómplices. Asina quedó demostrao col pasucais nel que cientos de persones percorrieron les cais de L’Entregu, y siguirá demostrándose les veces que faiga falta.

LA LLUCHA XUVENIL NUN PARA
LES CUENQUES MINERES SON ANTIFASCISTES

00

[Cast]

LOS FASCISTAS DICEN NO A UN FUTURO EN ASTURIES PARA LA JUVENTUD

Una vez más hay que denunciar el ataque de elementos nazi-fascistas a iniciativas de la izquierda alternativa en la cuenca del Nalón. En este caso, al mural autogestionado que desde Darréu hacíamos unos días atrás, con el lema “Futuru n’Asturies pa la mocedá”, que venimos empleando en nuestra reivindicación contra la emigración forzada de la juventud de Asturies.

Estos grupúsculos muestran perfectamente la naturaleza del fascismo: su única actividad conocida, más allá del amparo de la peña sportinguista Ultra Boys bajo la que se esconden, es la sistemática destrucción de propaganda de las organizaciones de izquierdas de la zona, pintadas en espacios autogestionados como el CS La Semiente, o cobardes agresiones en grupo a militantes de distintos colectivos combativos de nuestros concejos.

No nos coge de sorpresa: claro que esta escoria no quiere un futuro para la juventud en Asturies. Como señalaba Dimitrov, el fascismo no es más que “la dictadura terrorista abierta de los elementos más reaccionarios, más chovinistas y más imperialistas del capital financiaro”. Su única labor es intentar entorpecer las actividades del pueblo que reivindica un futuro para las cuencas mineras, contra el desmantelamiento industrial y el caciquismo.

En ese sentido, desde Darréu queremos dejar bien claro que las acciones de esta secta fascista no van a conseguir que los distintos colectivos de la izquierda alternativa dejemos de luchar, reivindicar y construir el futuro que se nos niega, por un trabajo y una vida digna en las comarcas mineras, que están destruyendo desde el poder y sus cómplices. Así quedó demostrado con el pasacalles en el que cientos de personas recorrieron las calles de L’Entregu, y seguirá demostrándose las veces que haga falta.

LA LUCHA JUVENIL NO PARA
ASTURIES ES ANTIFASCISTA

También podría gustarte

Los comentarios están cerrados.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More