Retiran los carteles xenófobos de Democracia Nacional en Asturies

La Junta Electoral de Asturias ha dictado una resolución en la que obliga a Democracia Nacional a retirar "inmediatamente y sin dilación" unos carteles electorales, gracias a la denuncia de la coalición nacionalista UNIDÁ. En dichos carteles se hacía alusión a la tasa de delincuencia por parte de inmigrantes. Concretamente, en los carteles se puede leer: ‘¡Compórtate o lárgate! Contra los altos índices de delincuencia extranjera’.

EMIR cellebra la retirada de los cartelos xenófobos de DN:

Dende EMIR queremos facer una valoración perpositiva de la noticia d’ayeri, según la cual la Xunta Eleutoral d’Asturies, tres la denuncia d’UNIDÁ, ordenaba la retirada "inmediata y sin dilación" de la propaganda eleutoral de calter xenófobu que venía asoleyando la formación fascista Democracia Nacional. N’ella rellacionabase la inmigración cola medra de la delincuencia y unes oveyes blanques "espulsaben" a pataes una prieta.

Creemos que ye un fechu importante y que crea un antecedente pa prosimes denuncies por publicidá d’esti partíu qu’anecia con unes postures racistes y dafechu fascistes que nun queremos nin nesti país nin nenyure, amás esta formación nun actu total de chuleria diz que nun va retirar la so campaña y va siguir alantre, nós tamién siguiremos alantre denunciando, faciendo tolo posible pa qu’estos cartelos illegales nun tengan presencia dala na cai y queremos llamar a tola militancia antifascista a facer lo mesmu.

Nun podemos permitir que’l fascismu medre n’Asturies y con pasos como esti tamos pel bon camín.

EMIR-Mocedá d’Andecha Nacionaliega (UNIDÁ)

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS