Reciben una paliza por ser gays y hablar en catalán (cast/cat)

Por Kaos. Antifascismo

Los hechos han tenido lugar en Palma de Mallorca y han sido denunciados por una pareja.

Un joven de Palma de Mallorca ha denunciado a través de las redes sociales que fue víctima el viernes de una agresión homòfoba y catalanofòbica. Según ha explicado en Facebook una chica y dos chicos lo siguieron a él y a su pareja después de despedirse de un amiga. Poco después empezaron a increparlos por hablar en catalán y por el hecho de ser homosexuales. Uno de los chicos les reclamó el móvil y al no reaccionar empezó a gritarles “maricones” hasta que empezó a apalearlos. Cuando los tenían en el suelo les quitaron una mochila.

El chico víctima de la agresión ha asegurado que “las heridas físicas se curan con puntos” pero que “lo que parece que no se cura son las ganas de violencia, la discriminación tanto por condición sexual como por lengua”. “Seguiremos luchando con más fuerza que nunca contra la discriminación”, añade el joven.

 


 

Reben una pallissa per ser gais i parlar català

Els fets han tingut lloc a Palma de Mallorca i han estat denunciats per una parella

Un jove de Palma de Mallorca ha denunciat a través de les xarxes socials que va ser víctima divendres d’una agressió homòfoba i catalanofòbica. Segons ha explicat a Facebook una noia i dos nois el van seguir a ell i a la seva parella després d’acomiadar-se d’un amiga. En breu van començar a increpar-los per parlar en català i després pel fet de ser homosexuals. Un dels nois els va reclamar el mòbil i en no reaccionar va començar a escridassar-los al crit de “maricones” fins que va començar a apallissar-los. Quan els tenien a terra els van prendre una motxilla.

El noi víctima de l’agressió ha assegurat que “les ferides físiques es curen amb punts” però que “el que sembla que no es cura són les ganes de violència, la discriminació tant per condició sexual com per llengua”. “Seguirem lluitant amb més força que mai contra la discriminació”, afegeix el jove.

 

Enlace con la noticia

-->
COLABORA CON KAOS