Protesto da Plataforma 2018 na delegaçom de meio ambiente da Junta em Ponte Vedra

Um grupo de 15 ativistas entrava na delegaçom territorial da conselharia de Meio Ambiente com umha faixa onde se podia ler a legenda «Nom às prórrogas a ENCE e ELNOSA. Fora da ria, já!».

A representaçom da Plataforma 2018 pretendia conseguir umha reuniom com o chefe territorial de Meio Ambiente, José Luis Díaz Yáñez, para expressar o rejeitamento tanto à ao recente acordo entre o governo autonómico do PP e ELNOSA, que consegue umha ampliaçom da sua Autorizaçom Ambiental Integrada até finais de 2016 (a anterior, e na teoria definitiva, finalizava em janeiro de 2014), como à possibilidade de que a empresa de pasta de papel ENCE poda obter umha nova concessom que lhe permita continuar a poluir a ria de Ponte Vedra após 2018 (atualmente a direçom de ENCE pretende umha ampliaçom por 75 anos mais).

Ante a ausência do representante da Junta da Galiza as e os membros da plataforma continuárom com o protesto nas instalaçons administrativas até conseguirem a confirmaçom de umha reuniom na segunda-feira próxima.

A manifestaçom convocada este sábado pola Plataforma 2018, configurada por até 32 organizaçons de diversa índole, sairá às 19:30h da praça da Ferraria.

http://www.diarioliberdade.org/artigos-em-destaque/410-consumo-e-meio-natural/43630-protesto-da-plataforma-2018-na-delega%C3%A7om-de-meio-ambiente-da-junta-em-ponte-vedra.html

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS