Prisión preventiva para uno de los detenidos por el desalojo de A Insumisa

 

Dos personas que participaron en la protesta por el desalojo del Centro Social Ocupado A Insumisa de A Coruña han sido detenidas para prestar declaración en los Juzgados de la ciudad el pasado martes 19 de junio. Las causas, según el atestado policial, son «amenazas, desórdenes públicas y lesiones». Antonio Vázquez, abogado de los encausados, confirma que hay un atestado policial con cinco personas imputadas. «De ellas, han sido detenidas y han prestado declaración en presencia judicial este martes 19. A una se le imputa el delito de amenazas y a la otra delitos de atentado, desorden público y lesiones.»

Después de prestar declaración, la persona imputada por amenazas fue puesta en libertad provisional, y para la otra, la jueza dictaminó prisión preventiva sin fianz. «Estas decisiones tienen que ser ratificadas el miércoles 20 por el juez que lleva el caso», comenta el abogado, «ya que esta fue una decisión del juzgado de guardia, al que no le corresponde la instrucción de la causa».

Los hechos a los que se refiere la diligencia ocurrieron a última hora de la mañana del miércoles 23 de mayo, hacia las 13:30, momento en el que ante el intento de entrar en el espacio desalojado por parte de los manifestantes, la Policía Local carga con dureza, teniendo como resultado varias personas heridas de diversa gravedad.

Este miércoles por la mañana el expediente pasa al juzgado, que puede mantener las medidas cautelares, modificarlas o derogarlas. «Los abogados tenemos la opciónd e recurrir ante el juzgado y, si fuese rechazado, puede hacerse un recurso de apelación frente a la Audiencia Provincial», comenta Vázquez.

Prisión preventiva para un dos detidos polo desaloxo da Insumisa

O xulgado que instrúe a causa ten que ratificar hoxe mércores a decisión do xulgado de garda, que determinou prisión para o rapaz detido.

Dúas persoas que participaron na protesta polo desaloxo do Centro Social Ocupado A Insumisa da Coruña foron detidas para prestar declaración nos Xulgados da cidade o pasado martes 19 de xuño. As causas, segundo o atestado policial, son «ameazas, desordes públicas e lesións». Antonio Vázquez, avogado dos encausados, confirma que hai un atestado policial con cinco persoas imputadas. «Delas, dúas foron detidas e prestaron declaración en presenza xudicial este martes 19. A unha impútaselle o delito de ameazas e á outra delitos de atentado, desorde público e lesións.»

Logo de prestar declaración, a persoa imputada por ameazas foi posta en liberdade provisional, e para a outra, a xuíza ditaminou prisión preventiva sen fianza. “Estas decisións teñen que ser ratificadas o mércores 20 polo xuíz que leva o caso”, comenta o avogado, “xa que esta foi unha decisión do xulgado de garda, ao que non lle corresponde a instrución da causa”.

Os feitos aos que se refire a dilixencia aconteceron a última hora da mañá do mércores 23 de maio, contra as 13:30, momento no que ante o intento de entrar no espazo desaloxado por parte dos manifestantes, a Policía Local carga con dureza, tendo como resultado varias persoas feridas de diversa gravidade.

Este mércores pola mañá o expediente pasa ao xulgado, que pode manter as medidas cautelares, modificalas ou derrogalas. “Os avogados temos a opción de recorrer ante o xulgado e, se fose rexeitado, pódese facer un recurso de apelación fronte a Audiencia Provincial”, comenta Vázquez.

https://www.elsaltodiario.com/insumisa/prision-preventiva

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS