Presidente da Junta da Galiza reúne cúpulas empresarial e sindicais para a foto pré-eleitoral do ‘diálogo social’

Coincidindo com a pré-campanha autonómica aberta na Galiza, o presidente da Junta convocou o presidente da principal entidade patronal, Antonio Fontenal (da Confederaçom de Empresários da Galiza) e os líderes dos três principais sindicatos: José Antonio Gómez, da UGT, Xesus Seixo, da CIG e Xosé María Castro, das CCOO.

Tourinho, acompanhado polo conselheiro do Trabalho, também do PSOE (Ricardo Varela), encenou assim a paz social na Galiza do bipartido. Com o desemprego em aumento imparável (mais 33% do que há um ano), com estatísticas de escándalo nos acidentes laborais e com a crise capitalista cada vez mais forte, patrons e dirigentes sindicais nom quigérom deixar de enviar a sua mensagem de diálogo social com um encontro que nom tivo mais resultado que a publicidade de uns e outros e o anúncio de fortes investimentos do governo autonómico.

O candidato do PSOE aproveitou para anunciar gastos milionários em obras públicas para combater a crise (2.000 milhons), além de garantir "cobertura salarial" às empresas para que podam manter a sua taxa de ganho apesar dos problemas económicos. Também anunciou planos de formaçom em diferentes ramos do mercado laboral, anunciando que o governo, os empresários e os sindicatos "coincidem na preocupaçom" pola situaçom de crise.


&nbsp Traducción al castellano

Presidente de la Junta da Galiza reúne cúpulas empresarial y sindicales para la foto preelectoral del ‘diálogo social’

El candidato del PSOE a la Junta y actual presidente de la instituición autonómica juntó para la foto a las direcciones burocráticas de los sindicatos y al líder patronal: todos están muy "preocupados por el empleo".

Coincidiendo con la precampaña autonómica abierta en Galiza, el presidente de la Junta convocó al presidente de la principal entidad patronal, Antonio Fontenal (de la Confederaçom de Empresarios da Galiza) y a los líderes de los tres principales sindicatos: José Antonio Gómez, de la UGT, Xesus Seixo, de la CIG y Xosé María Castro, de las CCOO.

Tourinho, acompañado por el conselheiro do Trabajo, también del PSOE (Ricardo Varela), escenificó así la paz social en Galiza del bipartido. Con el desempleo en aumento imparable (33% más del que hace un año), con estadísticas de escándalo en los accidentes laborles y con la crisis capitalista cada vez más fuerte, patrones y dirigentes sindicales no quisieron dejar de enviar su mensaje de diálogo social con un encuentro que no tuvo más resultado que la publicidad de unos y otros y el anuncio de fuertes inversiones del gobierno autonómico.

El candidato del PSOE aprovechó para anunciar gastos millonarios en obras públicas para combatir la crisis (2.000 millones), además de garantizar "cobertura salarial" a la empresas para que puedan mantener su tasa de ganancia a pesar de los problemas económicos. También anunció planes de formación en diferentes ramos del mercado laboral, anunciando que el gobierno, los empresarios y los sindicatos "coinciden en la preocupación" por la situación de crisis.
&nbsp

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS