Llamamiento de la CSI a la manifestación contra el cierre de los talleres de Duro-Felguera

 

La Corriente Sindical d’Izquierda hace un llamamiento al conjunto de la clase obrera asturiana para acudir a la manifestación contra del cierre de los talleres y la continuidad de todos los puestos de trabajo en Duro-Felguera, que tendrá lugar el próximo jueves 10 de octubre, en Llangréu (desde Sama hasta La Felguera).

Con más de 100.000 trabajadoras y trabajadores en paro, Asturies no puede permitirse ni un solo despido ni un solo cierre de empresa más.

Y, sin embargo, empresas con beneficios demostrados, continúan aplicando, implacablemente, la Reforma Laboral, que se traduce en EREs, concursos de acreedores… y, al final, en despidos que pagamos entre todas y todos a través del FOGASA.

Y a cualquiera que proteste o exija el más mínimo derecho laboral, ya sabe lo que le espera: está en la calle. Los despidos de los trabajadores de la Sección Sindical de CSI en el taller de Barros de Duro-Felguera, son una buena prueba de ello.

Desde la CSI siempre defenderemos, con todos los medios a nuestro alcance, la totalidad de los puestos de trabajo en Duro-Felguera (o en cualquier otra empresa) y la continuidad de todos sus talleres. En esta labor, nuestro compromiso está claramente definido por la unidad de todos los trabajadores y trabajadoras, independientemente de su afiliación sindical.

Sin embargo, si de lo que se trata es de solucionar vidas laborales personales o intereses sindicales concretos, a cambio de suculentas indemnizaciones, la CSI continuará denunciando y peleando contra lo que sólo se puede calificar como de venta, al mejor precio, de los puestos de trabajo y del futuro laboral de Asturies.

 

LA CSI FAE UN LLAMAMIENTU A LA PARTICIPACIÓN NA MANIFESTACIÓN A LA ESCONTRA’L PIESSLLE LOS TALLERES DE DURO-FELGUERA).

La Corriente Sindical d’Izquierda fae un llamamientu al conxuntu de la clas obrera asturiana p’allegase a la manifestación a la escontra’l zarru de Felguera Melt y la continuidá de tolos puestos de trabayu en Duro-Felguera, que va tener llugar el prósimu xueves 10 d’ochobre, en Llangréu (dende Sama a La Felguera)..

Con más de 100.000 trabayadores en paru, Asturies nun puede permitise nin un solu despidu nin un solu pieslle d’empresa más.

Y, sicasí, empreses con beneficios demosaos, siguen aplicando, implacablemente, la Reforma Llaboral, que se torna en EREs, concursos d’acreedores y, a la fin, en despidos que pagamos ente toes y toos al traviés del FOGASA.

Y a cualisquiera que proteste protestes o desixa el más mínimu drechu llaboral, yá sabe lo que-y espera: ta na cai. Los despidos de los trabayadores de la Seición Sindical de CSI nel taller de Barros de Duro-Felguera, son una bona preba d’ello.

Dende la CSI siempres vamos defender, con tolos preseos a la man, la totalidá de los puestos de trabayu en Duro-Felguera (o en cualisquier otra empresa) y la continuidá de tolos sos talleres. Nesti llabor, el nuesu compromisu ta nidiamente afitáu pola xunidá de tolos y toles trabayadores, dixebradamente de la so afiliación sindical.

Sicasí, si de lo que se trata ye d’iguar, vides llaborales presonales o porgüeyos sindicales concretos, en cuenta de suculentes indemnizaciones, la CSI va siguir denunciando y engarriándose a la escontra de lo que namás se puede calificar comu de venta, al meyor preciu, de los puestos de trabayu y del futuru llaboral d’Asturies.

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS