La gestión cultural pública en Sanander esborrégase

L’Auntamientu de Sanander privatizará la gestión de Escenario Santander, el gran proyeutu del alcaldi Íñigo de la Serna pa inguisá-la vida musical ena capital cántabra. L’espaciu, nel que se invirtierin 4,5 millones d´euros, abrió n’abril del añu pasáu y tinía l’aquel de amejorá-la cultura musical de base ena ciudá, peru dendi l’escumienzu paecierin créticas pola gestión de los localis, los horarios curtos pa ensayar y lo pocu jallaízu del lugar. Luegu surdierin los goterones y una sala de conciertos mal alministrá, lo que jizo que nel 2011 los grupos que acupaban los localis d´ensayu ajuntáransi nuna asociación pa poder parlar col auntamientu.

Abora, la Asociación de Músicos del Escenario Santander se diz “priocupá” pola privatización del serviciu y polas consecuencias de que la ganancia culómica sea el nuevu ojetivu de los gestores del espaciu. Una priocupación tamién comparciáa por Izquierda Unida, que considera que estu demuestra “la gestión falláa” del Consistoriu, que nun añu “nu jué pa dali un usu curiosu y calteníu».

L’Auntamientu anunció que se creará una convocatoria con un pliegu cundicionis que tendrán de siguí-las empresas que quieran participar y que tindrán que “atendé-las necesidáis formativas de los músicos que aselan nesti espaciu, amás de caltener y menejar la sala de conciertos y l’estudiu de grabación”.

La gestión cultural pública en Sanander está siendo poca pocu esborregáa con decisionis cumu esta que s´añidi a la privatización de la escuela de teatru del Palacio de Festivales o el fomentu de vecinos voluntarios p`atender daque servicios.

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS