Gestom do lixo passará definitivamente a maos privadas

9

O Plano de Gestom de Resíduos Urbanos, desenhado paradoxalmente por umha conselharia chamada ‘de Meio Ambiente’, prepara um ambicioso plano privatizador.

Justo de benito, secretário geral de qualidade e avaliaçom ambiental, apresentou onte diante dos jornalistas as cifras do plano. Com umha injecçom orçamentária procedente em quase o 90% de empresas privadas, começará a funcionar umha nova incineradora no sul da Galiza. A gestom, segundo reconheceu o político, será ‘previsivelmente ao 100% privada’. Perfeiçoa-se, para maior interesse empresarial, o modelo que o fraguismo inventara com Sogama, que no dia de hoje está participada num 49% por Gas Natural e num 51% pola Junta. O seu actual responsável, como vários meios comunitários tenhem assinalado, é o ex-falangista Luis Lamas Novo.&nbsp

Lucros também para a energia

O benefício irá para as empresas graças ao pagamento que farám os concelhos para manter estas instalaçons; pagamento, nom cumpre dizê-lo, que bem dos e das contribuintes através dos impostos municipais.

Finalmente, e fechando o círculo, serám empresas dedicadas à produçom de energia eléctrica as que obterám ainda mais benefícios através da queima de refugalho. Curiosamente, a Uniom Europeia desaconselha os vertedoiros e a incineraçom como forma de tratamento dos resíduos.