Galiza: Haverá manifestaçom nacional e novas concentraçons comarcais em solidariedade com a Palestina

As mobilizaçons terám umha dupla vertente: a comarcal, como até agora, e a nacional, com umha manifestaçom no dia 18 de Janeiro na capital da Galiza.

Na reuniom, decorrida ontem em Compostela, participárom sindicatos, partidos, associaçons e outros colectivos sociais diversos, que coincidírom ceder a iniciativa nacional à entidade que trabalha na solidariedade com a causa palestiniana: Galiza por Palestina. O resto de colectivo e os que ainda podam vir a aderir, figurarám na convocatória como apoiantes.

A manifestaçom nacional galega terá lugar em Compostela, com saída da Alameda, e estará precedida, neste mesmo fim de semana, de concentraçons em numerosas comarcas da Galiza, entre a sexta-feira e o sábado.

&nbsp Concentraçons comarcais sexta-feira 9 e sábado 10

Há confirmaçom da segunda concentraçom solidária na cidade de Ferrol para esta sexta às 20 horas, com mais de 20 entidades convocantes. Também em Ponferrada haverá concentraçom concentraçom contra o terrorismo sionista na sexta-feira, às 20h30. À mesma hora e no mesmo dia será a concentraçom convocada em Pontedeume, e às 19h30, na vila das Pontes.

As restantes principais cidades galegas terám concentraçons na tarde do sábado, entre as 20 horas e as 20h30: Vigo, Compostela, Lugo, Corunha, Ourense e Ponte Vedra. Também outras vilas como Ponte Areias e a Estrada, entre outras.

Tanto as dinámicas comarcais como a mobilizaçom nacional pretendem manter a iniciativa popular de resposta às agressons imperialistas de Israel, exigindo ao mesmo tempo umha resposta das instituiçons tanto municipais como autonómicas galegas e do governo espanhol, incluindo a ruptura de relaçons diplomáticas com o Estado terrorista de Israel.


Traducción al castellano

Una reunión abierta en Compostela, con más de 120 personas, sirvió para reunir entidades y personas de la izquierda social galega y acordar próximas iniciativas en solidaridad con Palestina.
Las mobilizaciones tendrán una doble vertiente: la comarcal, como hasta ahora, y la nacional, con una manifestación el día 18 de Enero en la capital de Galiza.

En la reunión, transcurrida ayer en Compostela, participaron sindicatos, partidos, asociaciones y otros colectivos sociales diversos, que coincidieron en ceder la iniciativa nacional a la entidad que trabaja en la solidaridad con la causa palestina: Galiza por Palestina. El resto de colectivos y los que aún puedan adherirse, figurarán en la convocatória como apoyantes.

La manifestación nacional galega tendrá lugar en Compostela, con salida de la Alameda, y estará precedida, en este mismo fin de semana, de concentraciones en numerosas comarcas de Galiza, entre el viernes y el sábado.

Concentraciones comarcales el viernes 9 y el sábado 10

Hay confirmación de la segunda concentración solidária en la ciudad de Ferrol para este viernes a las 20 horas, con más de 20 entidades convocantes. También en Ponferrada habrá concentración concentración contra el terrorismo sionista el viernes, a las 20h30. A La misma hora y el mismo día será la concentración convocada en Pontedeume, y a las 19h30, en As Pontes.&nbsp

Las restantes principales ciudades galegas tendrán concentraciones en la tarde del sábado, entre las 20 horas y las 20h30: Vigo, Compostela, Lugo, Corunha, Ourense y Ponte Vedra. También otras ciudades como Ponte Areias y A Estrada, entre otras.

Tanto las dinámicas comarcales como la mobilización nacional pretenden mantener la iniciativa popular de respuesta a la agresiones imperialistas de Israel, exigiendo a la vez una respuesta de las institucione tanto municipales como autonómicas galegas y del gobierno español, incluyendo la ruptura de relaciones diplomáticas con el Estado terrorista de Israel.
&nbsp

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS