[Fotos e Vídeos] Repressom contra estudantes na manifestaçom de Vigo contra a Lei Wert

Diversas cidades da Galiza tivérom hoje manifestaçons convocadas pola sucursal galega do Sindicato de Estudantes, juntando milhares no caso de Vigo contra a Lei Wert, coincidindo com o envio do texto ao senado espanhol. Também houvo convocatórias na Corunha, Ferrol, Compostela e Lugo.

A maior manifestaçom de estudantes decorreu em Vigo, com um saldo repressivo que inclui meia dúzia de estudantes detidos e importantes espancamentos policiais contra a mobilizaçom na principal cidade galega.

A força convocante da manifestaçom definiu como «desproporcionada» a carga policial, alegando que a marcha tinha sido «pacífica» até o momento em que «20 pessoas com a cara tapada» terám «provocado», sempre na versom do Sindicato de Estudantes, a violenta irrupçom da polícia espanhola.

A comunicaçom social da burguesia defende a atuaçom dos seus violentos

Também os meios de comunicaçom da burguesia figérom ao longo do dia a sua própria «carga violenta» contra o direito de manifestaçom, culpando «um grupo de encapuzados alheios à manifestaçom» das brutais agressons da polícia espanhola, que incluírom verdadeiras «armas ilegais» para disparar contra os e as estudantes que protestavam contra a neoliberal, elitista e espanholizadora Lei Wert. Como sempre, meios como La Voz de Galicia, Faro de Vigo et alii dérom já o seu aval incondicional à atuaçom repressiva. Precisamente foi o jornal viguês que acusou abertamente os detidos hoje de «provocar destroços» em manifestaçons anteriores, dando difusom à versom policial sem qualquer contraste ou respeito pola presunçom de inocência.

Quanto à violência policial, às habituais bolas de borracha, somárom-se nesta ocasiom «bolas de matraquilhos», segundo testemunhos gráficos e declaraçons de pessoas participantes na mobilizaçom viguesa. O número de pessoas feridas nom foi ainda determinado com precisom, mas vizinhos e vizinhas da zona testemunhárom as porradas com que os fardados agredírom rapazes e raparigas de curta idade que protagonizavam umha «sentada» pacífica na Gram Via viguesa. Alguns pais e maes metêrom denúncias por via judicial contra as agressons aos seus filhos e filhas menores por parte da polícia espanhola.

Outros testemunhos asseguram que, frente às agressons policiais, grupos de estudantes defendêrom-se lançando pedras e garrafas contra os violentos armados de farda azul mandados polo governo espanhol.

201113 vigo3Se bem o Sindicato de Estudantes reparte culpas entre a polícia do PP e supostos «provocadores», o certo é que foi visível desde antes do início da marcha umha inusitada presença intimidatória da força de choque espanhola, nada propícia à livre manifestaçom de nengum dos numerosos coletivos sociais afetados pola atual crise e pola ofensiva reacionária dos governos do PP.

Com a nova lei do PP, denunciar as agressons será punido

As redes sociais reproduzírom ao longo do dia as imagens das agressons policiais, fotos e vídeos, no que poderia ser considerado «falta grave» punida com fortes multas se o anteprojeto de Lei de Segurança Cidadá que o PP apresentou ontem estivesse já em vigor.

Enquanto a violência policial vai em aumento os filhos políticos de Franco agitam contra os setores mais castigados pola crise e anuncia leis de orientaçom quase-fascista para combater os protestos populares.

Oferecemos a seguir alguns vídeos da violência policial filmada hoje em Vigo, advertindo que inclusive a difusom destas informaçons hoje no Diário Liberdade poderiam ser perseguidas e punidas num futuro próximo, caso seja aprovada a nova Lei de Segurança Cidadá.

Para além do caso concreto de hoje, é importante que todos e todas tomemos consciência da nova censura generalizada que paira sobre o direito à informaçom plural e veraz da populaçom galega.

Pola nossa parte, o DL tem o firme compromisso de continuar a exercer a sua parte de responsabilidade social na informaçom e denúncia dos abusos policiais e do poder reacionário e espanhol contra o nosso povo.

Foto 1 @LopezdeC / Foto 2 @_Revolucionari_ / Foto 3 @SenhorMinhoca

http://www.diarioliberdade.org/artigos-em-destaque/409-repressom-e-direitos-humanos/43617-repressom-contra-estudantes-na-manifesta%C3%A7om-de-vigo-contra-a-lei-wert.html

 

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS