
Escola de Formaçom´09: Luitando fazemos possível a utopia
… para compartilhar três dias de encontro que ficarám na memória colectiva do independentismo galego como mais um chanço avante na enorme escaleira que nos conduz a um futuro gerido, como dizia a legenda da Escola de Formaçom ’08, polas e polos que luitam.
Um futuro em que jornadas como as destes dias terám um papel fulcral para sabermos como enfrentar as necessidades de organizaçom para combater os poderosos do presente, e construir Poder Popular desde as idades mais temperás.
O divertimento, o entretenimento e a fraternidade som o substrato essencial da formaçom. Umha formaçom que nom é tediosa nem alienante. Umha militáncia afeita à luita, ao combate e à necessidade de intervir socialmente em diferentes planos e terrenos sabe da importáncia de tecer laços honestos de amizade e sentimentos de camaradagem que abonam o futuro imediato do nosso projecto.
Porque a luita nos une num caminho que percorremos junt@s, um caminho que só se pode percorrer de maos dadas e fortemente unid@s para luitar contra inimigos muito mais fortes. A humanidade, a essência do novo homem e a nova mulher da que falava o Che, a irmandade que nom se pode entender num sistema de exploraçom entre iguais, é o cimento da uniom que nos fai fortes. Eis o sentido da Escola de Formaçom.
Programa EF´09
Esta Escola de Formaçom ’09 AGIR e BRIGA introduzimos a formaçom básica a cargo de militantes de ambos colectivos. Após seis ediçons da Escola, sabemos por experiência que o importante é trabalhar aspectos básicos do que supom organizar-se para luitar e como fazê-lo. Som pessoas com a experiência de muitos anos trabalhando entre a mocidade rebelde da Galiza quem ministrarám as palestras, que se dotam de carácer aberto para que a intervençom de todas e todos @s presentes facilite a compreensom e o debate.
17h00  Despedida a cargo dum/ha companheir@ de AGIR