Publicado en: 30 octubre, 2015

Ensin Mordaces

Por Ugidosan

La Banda Bassotti en Mieres

Ayer, la Asamblea Popular de Mieres en Llucha, en la Casa de la Cultura de Mieres presentamos junto a compañerxs de Asturies en Pie y Darreu el Ensin Mordaces, acción contra la “ley mordaza” que se celebrara en Mieres este viernes día 30 de octubre y que es el colofon a todas las acciones que venimos realizando para exigir la derogación de la denominada Ley Mordaza y de la reforma del Codigo Penal.

En la presentación estuvieron representantes de varios colectivos vecinales y sociales amigos y de COSARA, la comunidad saharaui de residentes en Asturies que colocara una haima en el evento que ha´ra de punto de recogida de material y de información sobre las recientes inundaciones en el Sahara.

Pero Ensin Mordaces son muchas cosas, compromiso, solidaridad y denuncia de unas leyes injustas que solo buscan criminalizar a los movimientos sociales.

A las 19h. se realizara un pasacalles que partirá de la Iglesia de San Juan y recurrira las arterias principales de la villa mierense.

A las 20h. abriremos las puertas del Colegio Público Liceo Mierense y mantendremos un encuentro con representantes de Madres contra la Represión y a continuación dara una charla Elena, madre de Alfon, joven vallecano condenado por participar en la Huelga General del 14N en un claro caso de montaje policial.

A continuación contaremos con varios grupos que de manera totalmente desinteresada se han sumado a este evento, destacando entre ellos, Banda Bassotti, uno de los grupos con más solera del rock fussion internacional. También estaran los madrileñoos San Blas Posse con su ska, La Tarrancha con un impagable mestizaje desde les Cuenques Mineres y de Grao, Misiva y su punk-rock altamente vitáminico.

Nota: Por la mañana los miembros de Banda Bassotti, por deseo expreso del grupo visitaran una explotación minera y el museo de la minería.

ENSIN MORDACES

Dende ASTURIES EN PIE, MIERES EN LLUCHA Y DARRÉU queremos convidavos a participar nel actu de la campaña antirrepresiva ENSIN MORDACES que cuntará con Banda Bassotti como puntu fuerte del mesmu y que tendrá llugar en Mieres del Camín el Vienres 30 d´Ochobre.

L’oxetivu d’esta iniciativa nun ye otra que siguir atropando los fondos necesarios pa facer frente de forma organizada y coleutiva a los distintos procesos represivos que sufre la clase trabayadora asturiana: les peticiones de cárcel por participar nun piquete informativu na fuelga del 14 payares, o les condergues non en firme a un total de doce años y mediu de prisión pa los cinco de Zarréu, son dalgunos d’ellos, pero nin muncho menos los únicos nin casos aisllaos. Les peticiones de cárcel n’Asturies sumen decenes d’años, les multes por lluches medren, y la nueva Llei Mordaza supón un pasu más nesa escalada represiva.

Ye por ello esti conciertu una iniciativa más nesa necesaria autoorganización popular escontra la represión, tando yá confirmáu un grupu de talla internacional como Banda Bassotti. Los italianos, sobradamente conocíos na música combativa y comprometía, van tar acompañaos tamién d’otros conxuntos musicales, que dirán confirmándose a lo llargo les próximes selmanes, asina como’l restu de detalles d’esta iniciativa, cuyos beneficios van dir destinaos al pagu de multes, gastos xudiciales, etc, derivaos de les lluches n’Asturies.

 

Les entraes tan disponibles a 10€ nos siguientes puntos de venta:
L’ Entregu: Chigre Ochobre y CS La Semiente.
La Felguera: Matteria.
Mieres: L’Abellugu y Dudi’s.
Xixón: Sidrería Canteli y Llocal de la CSI.
Uvieu: Llar La Llegra, La Luna y L’Esperteyu.
Avilés: El Cafetón y Llocal de la CSI.
Tinéu: Bar El Tiro.
L’Infiestu: La Traviesa.

Tamién tan disponibles en www.ticketea.com

-->
COLABORA CON KAOS