Ensame pola República Asturiana: Xuntanza contra la presencia de los Princesos d´España

Mañana día 22 a la cai: Manifestación escontra los Premios Príncipe y pola República Asturiana, baxo’l llema "Premios Príncipe: ¿Quién lo decidió? 20:29 hores :: 21/Ochobre/2009 :: espublizao por anonimx :: [derechos, luchas, libertades]
Mañana 22 d´Ochobre toes a la cai!

L’Ensame República Asturiana convoca nuevamente esti añu una manifestación escontra los Premios Príncipe y pola República Asturiana, baxo’l llema "Premios Príncipe: ¿Quién lo decidió?"

La manifestación partirá de la Estación del norte d’Uviéu el 22 d’ochobre a les 20:00 hores.

Manifiestu República Asturiana:

Les persones y coleutivos que roblamos esti ‘Manifiestu’ queremos espresar lo que vien de siguío:

1) Asturies vive nuna situación antidemocrática dafechu, na que los valores republicanos y los derechos sociales y nacionales vienen siendo negaos y xabazmente reprimíos per parte del estáu español, formáu en Reinu.

2) Una de les espresiones sociales más significatives d’esti fechu ye la denomación institucional d’Asturies como "Principado", figura política impuesta a esti Pueblu qu’afala’l vasallaxe y el servilismu a una institución arcaica, elitista y antidemocrática cola qu’Asturies y les asturianes y asturianos nada ganamos nin tenemos nada que ver.

3) Oponémonos a cualquier tipu de réxime monárquicu, por ser ésti’l paradigma de la desigualdá social y la falta de derechos con impunidá llegal. Tampoco podemos escaecer que la designación del monarca español foi fecha durante’l franquismu, siendo ésti designáu y coronáu a deu directamente pol propiu dictador, ensin qu’entá viéremos enfotu dalu nesta institución predemocrática por pedir perdón tres cuarenta años de fascismu xenocida col beneplácitu del sistema llegal ‘constitucional’ actual.

4) Denunciamos el compromisu col capitalismu xabaz, asesín de tolos pueblos del mundu, que remanez de la monarquía española, siendo ésta garante de la defensa de les clases privilexaes y de la desigualdá económica, social y de derechos. Refugamos, tamién, les actitúes machistes, homófobes, represores y censores que surden dende la monarquía española, qu’afiten, una vegada más, el so orixe feudal y arcaicu, comportamientos mui estremaos a los que defendemos nosotres y nosotros.

5) Consideramos una humildación a Asturies la cellebración de los ‘Premios Príncipe de Asturias’, considerándolos una coartada pa ‘llavar la cara’ internacionalmente a la monarquía, faciéndola pasar por institución moderna y que respeta la cultura, visión mui alloñada d’una, muncho más cercana a la realidá, de ‘familia de vividores a sueldu de toes y toos’ que conocemos perbién y manipulando al traviés de los medios españolistes, al tiempu, la imaxe de la sociedá asturiana. Poro, nun podemos dexar de pidir la crítica pa los galardonaos por estos ‘premios de pandereta’, que faen el xuegu cómpliz a la monarquía española, nin dexar d’ablucar y protestar, tampoco, polos costes de les fartures ‘reales’ a cargu de los nuestros impuestos –nestos tiempos de crisis– , asina como de la situación d’estáu y ocupación militar y policial ostentoria que nel nuestru país se xenera con cualaquier ‘visita’ de los miembros d’esa familia ‘real’.

6) Queremos afitar dende agora mesmo la necesidá d’articular y crear un movimientu republicanu asturianu que lluche pola lliberación d’esti país y refugue cualquier tipu d’opresión nacional y social, como la que constitúi la monarquía española y cualquier réxime monárquicu. Asina, namás entendemos un cambiu de modelu de país pa construyir una República Socialista asturiana o­nde los valores republicanos d’igualdá, llibertá, accesu a la cultura y llaicismu seyan los finxos que caltengan la nuestra llucha por una Asturies xusta y un mundu de pueblos llibres.

¡¡PUXA LA REPÚBLICA ASTURIANA, SOCIALISTA Y SOBERANA!!

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS