CSI denuncia a Cruz Roja por abusos laborales contra el personal socorrista de Llanes

El sindicato CSI denuncia turnos abusivos, condiciones laborales injustas y deficiencias en el material de los equipos de salvamento. Es la enésima polémica de Cruz Roja en la gestión del Salvamento en Llanes.

Parece que no puede acabar un verano en Llanes sin que la Cruz Roja de Llanes y los socorristas se vean enfrentados año tras año por razones curiosamente parecidas. Y es que desde 2008 prácticamente todos los veranos hemos tenido noticias relacionadas con denuncias de presuntos abusos en la gestión del personal de salvamento de Llanes.

Este año, la CSI se ha personado en el asunto y ha decidido interponer una denuncia ante la inspección de trabajo para que vigile los supuestos abusos de Cruz Roja contra los socorristas que este año prestan servicio en las playas de Llanes.

En concreto el sindicato denuncia supuestos turnos abusivos, muy superiores a las 40h semanales recogidas en el Estatuto General de los Trabajadores, así como semanas de trabajo seguidas sin descanso, lo que podría poner en peligro a los usuarios de las playas, ya “que los socorristas acumulan muchas horas de trabajo seguidas sin descanso, y si hubiera un problema quizá no podrían reaccionar con la misma diligencia, no es lo mismo el tercer día de trabajo que el 8º o 9º seguido“.

Otra demanda, que ya no es el primer año que hacen los socorristas, es la ausencia del material adecuado para atender ciertas patologías, como bolsas de frío y calor para picaduras y contusiones, o incluso crema de protección solar para su autoprotección, que dicen que se les está negando desde mediados de verano sin justificación aparente. Asimismo, las casetas no cuentan con luz ni agua corriente, por lo que están muy limitadas para incorporar elementos que precisen alimentación eléctrica y no cumplen con los requisitos que imponen oficinas de calidad como la de la Bandera Azul o la “Q” de Calidad.

Además, los socorristas denuncian rebajas salariales año tras año, sin que ni siquiera se les abonen las cantidades que les corresponden por trabajar domingos y festivos y que les reconoce su propio convenio colectivo.

CSI también denuncia las persecuciones que Cruz Roja está llevando a cabo contra aquellos socorristas que levantan la voz o protestan ante estas situaciones, destinándolos a playas lo más alejadas posible de su domicilio, modificándoles sus turnos de descanso o persiguiéndoles hasta encontrar motivos para interponer sanciones contra ellos. Ese es la razón por el que los socorristas, entre los que casi no encontramos a ninguno de los que en 2008 iniciaron estas protestas contra Cruz Roja pero que denuncian cosas muy similares, este año han decidido pedir amparo al sindicato tratando así de evitar más persecuciones.

CSI DENUNCIA A CRUZ ROXA POR ABUSOS LLABORALES ESCONTRA’L PERSONAL SOCORRISTA DE LLANES

El sindicatu CSI denuncia turnos abusivos, condiciones llaborales inxustes y defeutos nel material de los equipos de salvamentu. Ye l’enésimu discutiniu de Cruz Roxa na xestión del Salvamentu en Llanes.

Paez que nun puede acabar un branu en Llanes ensin que la Cruz Roxa de Llanes y los socorristes se vean enfrentaos añu tres d’añu por razones curiosamente asemeyaes. Y ye que dende 2008 práuticamente tolos branos tuvimos noticies rellacionaes con denuncies de presuntos abusos na xestión del personal de salvamentu de Llanes.

Anguaño, la CSI personóse nel asuntu y decidió interponer una denuncia ante la inspección de trabayu por que xixile los supuestos abusos de Cruz Roja escontra los socorristes qu’anguaño empresten serviciu nes sableres de Llanes.

En concretu’l sindicatu denuncia supuestos turnos abusives, bien supeiores a les 40h selmanales recoyíes nel Estatutu los Trabayadores, asina comu selmanes de trabayu siguíes ensin descansu, lo que podría poner en pelligru a los usuarios de les sableres, yá “que los socorristes atropen munches hores de trabayu siguíes ensin fuelgu, y si hubiera un problema quiciabes nun podríen reaccionar cola mesma dilixencia, nun ye lo mesmo el tercer día de trabayu qu’el 8º o 9º siguíu“.

Otra demanda, que yá nun ye’l primer añu que faen los socorristes, ye l’ausencia material afayadizo p’atender ciertes patoloxíes, como bolses de fríu y calor pa picadures y contusiones, o inclusive crema de protección solar pa la so autoprotección, que dicen que se-yos ta negando dende mediaos de branu ensin xustificación aparente. Coles mesmes, les casetes nun cunten con lluz nin agua corriente, polo que tán bien llindaes pa incorporar elementos que precisen alimentación eléctrico y nun cumplen colos requisitos qu’imponen oficines de calidá como la de la Bandera Azul o la “Q” calidá.

Amás, los socorristes denuncien rebaxes salariales añu tres d’añu, ensin que nin siquier se -yos abonen les cantidaes que-yos correspuenden por trabayar domingos y festivos y que-yos reconoz el so propiu conveniu coleutivu.

CSI tamién denuncia les persecuciones que Cruz Roja ta llevando a cabu escontra aquellos socorristes que llevanten la voz o protesten ante estes situaciones, destinándolos a sableres lo más alloñaes posible de la so casa, modificándo-yos los sos turnos de descansu o persiguiéndolos hasta atopar motivos pa interponer sanciones escontra ellos. Esa ye la razón pola que los socorristes, ente los que casi nun atopamos a dengún de los qu’en 2008 empecipiaron estes protestes contra Cruz Roja, pero que denuncien coses bien asemeyaes, anguaño decidieron pidir amparu al sindicatu tratando asina d’evitar más persecuciones.

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS