CRÓNICA DE LA MANIFESTACIÓN DE CSI, CXT Y SUATEA

 

            El xueves 22 de marzu, los sindicatos CSI, CXT y SUATEA, entamaren una manifestación “Escontra la reforma Llaboral, los retayos sociales y los ataques del capital”.

            Yá dende l’entamu la movilización, notábase un ambiente “prefuelga xeneral” y, les milenta de situaciones de paru, precariedá y probitú, entamaron a vese espeyaes na rabia y dureza cola que se glayaben les consiñes. La megafonía istalada nel camión qu’acompagaba la manifestación daba buena fe d’ello.

            Dende’l Primeru de Mayu de 2011, por un intentu d’agresión facista, la CSI siempres cuenta nes sos movilizaciones, con grupos d’afiliaos y afiliaes que s’encarguen de contrarrestar posibles agresiones esternes, prevocaciones policiales o infiltraciones.

            La manifestación diba trescurriendo peles cais de Xixón y, na sucursal de Caxastur, delles presones entamaron a facer pintaes escontra la banca y la patronal. Si esta triba d’aiciones siempres fueron normales nes manifestaciones de los sindicatos que convocaben, munchu más si tenemos en cuenta la grave situación laboral d’anguañu.

            Y aquí vino la primer intervención policial, que foi contrarrestada por estos grupos d’afiliaos y afiliaes.

            Nel siguiente bancu, tornaron les pintaes. Pero la tensión xubió de tonu y produxéronse menacies ya insultos pela parte la policía, entamando los primeros enfrentamientos serios

            Na siguiente oficina bancaria, y delantre otra nueva pintada, prodúxose un intentu de detención que fue torgáu por grupos d’afiliaos y afiliaes de la CSI. Entamaron los insultos, les menacies y los emburriones, y entamaron a llegar más dotaciones de policías antidisturbios. Éstos, trataron d’aisllar a los y les manifestantes más activos y trataron d’aisllalos y romper, asina, la manifestación. Pero la reaición inmediata d’una gran parte los y les manifestantes torgó esta aición policial y algamó que la policía se viere obligada a replegase .

            D’esta triba, la manifestación siguió’l so camín y completó’l so recorríu, que yera l’oxetivu prioritariu de los sindicatos convocantes.

            Dende la CSI, pétanos destacar delles idegues:

1-Siempres vamos trabayar pola xunidá de tolos y toles trabayadores, pero pola xunidá de quienes lluchen polos drechos de la clas obrera y non de los que la vienden polos sos intereses presonales, de partíu o de sindicatu-chiringuitu.

2-Si daquién, dende les istituciones del Gobiernu y del poder, pretende aisllanos del conxuntu la clas trabayadora asturiana, nun-y espera otra cosa que’l fracasu, porque “la verdá enxamás puede silenciase” y la llucha obrera siempres fina por abrise camín.

3-La vía de la represión policial ye inútil dafechu, porque la nuesa llucha va ser decidida, costante y permanente.

4-El prósimu 29 de marzu, día de la fuelga xeneral, va ser la primera xornada d’esti camín.

EL DÍA 29, FUELGA XENERAL. ¡VÉMONOS NES CAIS!

 

 

CRÓNICA DE LA MANIFESTACIÓN DE CSI, CGT Y SUATEA

            El jueves 22 de marzo, los sindicatos CSI, CGT y SUATEA, convocaron una manifestación “Contra la reforma Laboral, los recortes sociales y los ataques del capital”.

            Ya desde el comienzo de la movilización, se notaba un ambiente de “prehuelga general” y los kiles de situaciones de paro, precariedad y pobreza, empezaron a reflejarse en la rabia y dureza con la que se gritaban las consignas. La megafonía instalada en el camión que acompañaba la manifestación daba buena fe de ello.

            Desde el primero de mayo de 2011, por un intento de agresión fascista, la CSI siempre cuenta en sus movilizaciones, con grupos de afiliados y afiliadas que se encargan de contrarrestar posibles agresiones externas, provocaciones policiales o infiltraciones.

            La manifestación iba transcurriendo por las calles de Xixón y, en la sucursal de Cajastur, algunas personas empezaron a hacer pintadas contra la banca y la patronal. Si esta clase de acciones siempre fueron normales en las manifestaciones de los sindicatos que convocaban, mucho más si tenemos en cuenta la grave situación laboral actual.

            Y quí vino la primera intervención policial, que fue contrarrestada por estos grupos de afiliados y afiliadas.

            En el siguiente banco, volvieron las pintadas. Pero la tensión subió de tono y se produjeron amenazas e insultos por parte de la policía, comenzando los primeros enfrentamientos serios.

            En la siguienta oficina bancaria, y ante una nueva pintada, se produjo un intento de detención que fue impedido por grupos de afiliados y afiliadas de la CSI. Empezaron los insultos, las amenazas y los empujones, y comenzaron a llegar más dotaciones de policías antidisturbios. Estos trataron de aislar a los y las manifestantes más activos y trataron de aislarlos y romper, así, la manifestación. Pero la reacción inmediata de una gran parte de los y las manifestantes impidió esta acción policial y consiguió que la policía se viera obligada a replegarse.

            De esta manera, la manifestación siguió su camino y completó el recorrido, que era el objetivo prioritario de los sindicatos convocantes.

            Desde la CSI, queremos destacar varias ideas:

1-Siempre vamos a trabajar por la unidad de todos los trabajadores y trabajadoras, pero por la unidad de quienes luchan por los derechos de la clase obrera y no de los que la venden por sus intereses personales, de partido o de sindicato-chiringuito.

2-Si alguien, desde las instituciones de Gobierno y del poder, pretende aislarnos del conjunto de la clase trabajadora asturiana, nu les espera otra cosa que el fracaso, porque “la verdad jamás puede ser silenciada” y la lucha obrera siempre acaba por abrirse camino.

3-La vía de la represión policial es completamente inútil, porque nuestra lucha será decidida, constante y permanente.

4-El próximo 29 de marzo, día de la huelga general, será la primera jornada de este camino.

EL DÍA 29, HUELGA GENERAL. ¡NOS VEMOS EN LAS CALLES!

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS