CHARLA POLA L.LENA(ASTURIES). Contra la crisis y sus reformas, LA SOLUCIÓN: LUCHA OBRERA

(CASTELLANO)

El día 19 de febrero se celebrará en la localidad asturiana de Pola de Lena (Pola L.lena) un acto público organizado por la célula “Constantino Zapico” del PCPE de la zona de la Cuenca del Caudal y el colectivo de los CJC/CMC. Dicho acto tiene como fin dar a conocer la verdadera cara de las reformas liberales que está lanzando el gobierno del PSOE con el apoyo implícito de la oposición, el regocijo de los empresarios y la respuesta tibia y cómplice de las cúpulas sindicales mayoritarias.

En la charla participarán Raúl Martínez, miembro del Comité Central del PCPE que dará un marco general de la situación de la crisis capitalista que vive el sistema y un desbroce pormenorizado de la reforma de las pensiones, la reforma laboral que se avecina, etc.; así mismo se contará con la participación de Saúl Fernández, extrabajador y sindicalista de la empresa DIASA-PHARMA que explicará como cuando los trabajadores se unen y luchan en su centro de trabajo más allá de estructuras sindicales vendidas que intenten manipularles para sus intereses, la lucha da frutos y resultados concretos.

El acto tendrá lugar en elHotel de Asociaciones de Pola de Lena (C/Ramón y Cajal) el vienes 19 de febrero a las 19:00 horas.

(ASTURIANU)

El díi 19 de febreru entamase na llocalidá asturiana de Pola L.lena un actu públicu organizáu pola cálula "Constantino Zapico" del PCPE de la zona la Cuenca’l Caudal y el coleutivu de los CJC/CMC. Dichu autu tien comu fin dar a conocer la braera cara les reformes lliberales que ta lanzando el gobiernu’l PSOE col sofitu implícitu la oposición, el risoríu los empresarios y la rempuesta llumera ya cómplice les cúpules sindicales mayoritaries.

Na charra participarán Raúl Martinez, miembru del Comité Central del PCPE que dará un un marcu xeneral de la situación de la crisis capitalista que vive el sistema y un desbroce pormenorizáu de la reforma les pensiones, la reforma llaboral que se avecina, etc. ; asina mesmo cuntarase cola participación de Saúl Fernández, extrabayaor y sindicalista de la empresa DIASA-PHARMA que explicará comu cuando los trabayaores se unen y lluchen nel so centru de trabayu más allá de estrutures sindicales vendíes qu’intenten manipulales pa los sos intereses, la llucha da frutos y resultaos concretos.

L’actu tendrá llugar nel Hotel d’Asociaciones de la Pola L.lena (Cai Ramón y Cajal) el vienres 19 febreru a les 19:00 hores.

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS