(Cast/Gal) Mama, soy heterosexual. El Orgullo Crítico de Vigo utiliza el humor para visibilizar los privilegios y reivindicar la igualdad

La Asociación Nós Mesmas, entidad de lucha por los derechos de las mujeres lesbianas, bisexuales y transexuales de Vigo, presenta un programa para el Orgullo más crítico, social y reivindicativo.

Publicidad

Mamá, papá, soy heterosexual. Bajo este título y tras una mirada seria de sus protagonistas, Nós Mesmas quiere remover conciencias y reflexionar sobre la visibilidad y el respeto a la diversidad afectiva, sexual y de género a la población en general, utilizando el humor como herramienta con esta campaña elaborada por Muller de 6 ollos para la asociación.
«El impacto de esta campaña es pensar que no son actrices ni actores, somos nosotras mismas, las personas LGTBI, contando como fue nuestra salida del armario pero, en este caso, diciendo heterosexual.» comenta Elisabet Pérez, portavoz de Nós Mesmas, «la respuesta en redes sociales no tardo en llegar, algo tan simple como la salida del armario, y que está tan normalizada, parece ridícula y rompe con todas las normas cuando quien sale del armario dice que es hetero. Esto no ocurre en la realidad, somos una parte de la sociedad las y los que somos obligados a quitarnos esa etiqueta que nos imponen desde que nacemos y, por supuesto, a afrontar las conscuencias».

 

 

El Orgullo se reinventa. La crisis del 2020 ha modificado en la sociedad la manera de comunicarse, de visibilizarse y relacionarse y sin duda, a afectado más profundamente a las personas ya de por si vulnerables. Por eso, Nós Mesmas propone mantener el Orgullo, un orgullo crítico, social y de reivindicación en el que la conexión que ha unido a la población  durante meses, cobren un significado especial y se conviertan en el símbolo del Orgullo como emblema de visibilidad, expresión y denuncia. Porque ahora que entramos en esa «nueva normalidad» no nos podemos olvidar que “la crisis del Covid-19 está conviviendo con una crisis de desigualdad estructural que ya existía en nuestra sociedad y que ha provocado que las personas vulnerables sufran mayores riesgos. Antes de la crisis actual, las personas LGTBI ya veíamos vulnerados a diario nuestros derechos, sufríamos acoso y violencias motivadas por la LGTBIfobia y discriminaciones en todos los ámbitos de nuestra vida y el Orgullo es la herramienta política más importante que tenemos para visibilizar y denunciar esta realidad”, comenta Pérez.
 
El miércoles 17 dará comienzo una programación de Orgullo diferente, con actos presenciales y online y que se alargará hasta culminar, el domingo 28 de junio, con una manifestación peculiar, adaptada a la situación actual, en bicicleta y por más barrios de la ciudad para acabar con una concentración en la Puerta del Sol.
En este sentido, la Asociación Nós Mesmas explica que en este Orgullo  “reivindicamos nuestro derecho a ser quiénes somos, a expresar libremente nuestro género, a elegir nuestras relaciones afectivo-sexuales, a tener un trabajo digno, a no ser discriminadxs por situarnos fuera de la normatividad y a recibir la atención sanitaria que necesitemos. En definitiva, reivindicamos nuestro derecho a ser consideradxs y tratadxs como ciudadanxs de primera. Esto es feminismo, una estrategia impulsada por mujeres diversas a lo largo de décadas en favor de la igualdad. El feminismo es necesariamente trans-inclusivo o no es feminismo”.

 

(Galego)

Mama, son heterosexual. 
O Orgullo Crítico de Vigo utiliza o humor para visibilizar os privilexios e reivindicar a igualdade.
A Asociación Nós Mesmas, entidade de loita polos dereitos das mulleres lesbianas, bisexuais e transexuais de Vigo, presenta un programa para o Orgullo máis crítico, social e reivindicativo.

Mamá, papá, son heterosexual. Baixo este título e tras unha mirada seria das suas protagonistas, Nós Mesmas quere remover conciencias e reflexionar sobre a visibilidade e o respecto á diversidade afectiva, sexual e de xénero á población en xeral, utilizando o humor como ferramenta con esta campaña elaborada por Muller de 6 ollos para a asociación.
«O impacto desta campaña é pensar que non son actrices nin actores, somos nós mesmas, as persoas LGTBI, contando como foi a nosa saida do armario pero, neste caso, dicindo heterosexual.» comenta Elisabet Pérez, portavoz de Nós Mesmas, «a resposta en redes sociales non tardou en chegar, algo tan simple como a salida do armario, e que está tan normalizada, parece ridícula e racha con todas as normas cando quen sae do armario di que é hetero. Isto non ocorre na realidade, somos unha parte da sociedade as e os que somos obrigados a quitarnos esa etiqueta que nos impoñen desde que nacemos e, por suposto, a afrontar as súas conscuencias».
O Orgullo reinventase. A crisis do 2020 modificou na sociedade a forma de comunicarse, de visibilizarse e relacionarse e sen dúbida, afectou máis profundamente ás persoas xa de por si vulnerables. Por iso, Nós Mesmas propon mantener o Orgullo, un orgullo crítico, social e de reivindicación no que a conexión que uniu á población  durante meses, cobre un significado especial e convirtase en el símbolo do Orgullo como emblema de visibilidade, expresión e denuncia. Porque agora que entramos nesa «nova normalidade» non podemos esquecer que “a crisis do Covid-19 está convivindo con unha crisis de desigualdade estructural que xa existía na nosa sociedade e que provocou que as persoas vulnerables sufran maiores riscos. Antes da crisis actual, as persoas LGTBI xa veíamos vulnerados a diario os nosos dereitos, sufríamos acoso e violencias motivadas pola LGTBIfobia e discriminacions en todos os ámbitos da nosa vida e o Orgullo é a ferramenta política máis importante que temos para visibilizar e denunciar esta realidade”, comenta Pérez.
O mércoles 17 dará comenzo unha programación de Orgullo diferente, con actos presenciais e online e que se alargará ata culminar, o domingo 28 de xuño, cunha manifestación peculiar, adaptada á situación actual, en bicicleta e por máis barrios da cidade para acabar cunha concentración na Porta do Sol.  Neste sentido, a Asociación Nós Mesmas explica que neste Orgullo  “reivindicamos o noso dereito a ser quen somos, a expresar libremente o noso xénero, a elixir as nosas relaciones afectivo-sexuais, a ter un traballo digno, a non ser discriminadxs por situarnos fora da normatividade e a recibir a atención sanitaria que necesitemos. En definitiva, reivindicamos o noso dereito a ser consideradxs e tratadxs como ciudadanxs de primeira. Isto é feminismo, unha estratexia impulsada por mulleres diversas ao largo de décadas en favor da igualdade. O feminismo é necesariamente trans-inclusivo ou non é feminismo”.
También podría gustarte

Los comentarios están cerrados.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More