ANDECHA ASTUR es considerada como «Amenaza» para España en un libro reciente

ANDECHA ASTUR ye considerada como "Amenaza" pa España nun llibru reciente
FONTE:
13:35 hores :: 29/Payares/2008 :: espublizao por Vixilancia Anti-Autoritaria :: [luchas, lengua, libertades]

Ta acabante de salir un llibru escritu polos ultra-españolistes GUSTAVO BUENO y SANTIAGO ABASCAL nel que directamente acusen a formaciones como´l PNV o ANDECHA ASTUR de ser una amenaza pa España. Gustavo Bueno, caderalgu rioxán afincáu n´Asturies, considera al grupu nacionalista d´esquierdes, Andecha Astur, como una AMENAZA: Rescampla comprobar cómo la Revistina electrónica que dirixe Gustavo Bueno Jr. , nomada El Catoblepas, lleva unos años dirixendo una campaña difamatoria escontra´l nacionalismu astur. En dellos artículos insultantes y de nula calidá intelectual, consideren qu´"hai una rellación causa-efectu" ente´l nacionalismu ideolóxicu y el terrorismu. El grupu conocíu como "LOS NODULEROS", d´estrañes vinculaciones ideolóxiques (UCE, Izquierda Hispana-Grupo de Combate, UPD, DENAES…) [http://www.kaosenlared.net/noticia/anoran-pena-muerte-radicales-espanolistas]
va siendo conocíu pola so encesa esaltación de la Pena de Muerte pa los "separatistes" y polos sos soludos y despidides, emplegando davezu un "ARRIBA ESPAÑA", de calter claramente pre-constitucional.

Citamos un párrafu del estractu d´esti nuevu llibru ultra-españolista:http://findesemana.libertaddigital.com/en-defensa-de-espana-1276235854.html

"Todo grupo (partido, sindicato, etc.) nacionalista fraccionario, desde el Partido Nacionalista Vasco hasta Andecha Astur, defiende la idea de la disolución de España (la propia negación de su existencia es ya, de hecho, una amenaza para la misma), en cuanto que defienden la constitución nacional de lo que no son sino partes de la Nación español. Una nación, la española, cuya existencia, desde tales grupos, o es negada sin más, o es concebida como una superestructura política imperial residual con la que definitivamente hay que acabar.

Así, estos grupos, si bien no amenazan directamente la soberanía española (y es que ni siquiera la reconocen como existente), sí representan una amenaza indirecta (no por ello menos grave, quizá más), al buscar, y a ello dirigen su actividad política, que una parte de la nación española pase a ser reconocida como un todo nacional, lo que directamente implicaría, si este fin se consuma, la fragmentación y ruina de la nación española. El solo no-reconocimiento de la soberanía nacional española (…) pone ya en marcha tales fines, promovidos en el seno de dichos grupos.

La mera existencia de estos grupos, en definitiva, representa ya una amenaza formal para la nación española. "

fontes :: más info na rede sobre esta noticia

:: [ http://findesemana.libertaddigital.com/en-defensa-de-espana-1276235854.html ]

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS