Agradecimientu de la CSI a Solidaridá Obrera

La CSI quier sopelexar la so reconocencia y agradecimientu al sindicatu madrilanu Solidaridá Obrera, pola so intervención decisiva nel abellugu y defensa xurídica de les tres presones asturianes deteníes el pasáu domingu na manifestación minera de Madrí.

            A la escontra de lo que se difundiere peles redes, demientres toos estos díes, dos d’eses tres presones namás fueren atendíes por un abogáu d’oficiu.

            Conocedores d’estos fechos, miembros de Solidaridá Obrera punxéronse en contautu cola CSI y punxéronse a dimposición de les presones deteníes, que fueron puestes en llibertá con cargos. Pela so parte, la CSI ufiertó’l so sofitu económicu a Solidaridá Obrera, pa cubrir tolos costes económicos que puedan derivase de l’asistencia lletrada.

            Dende la CSI pétanos asoleyar el nuesu fondu agradecimientu, tantu a Solidaridá Obrera, comu al conxuntu los y les trabayadores de Madrí, pol so sofitu y solidaridá.

AGRADECIMIENTO DE LA CSI AL SINDICATO SOLIDARIDAD OBRERA

            La CSI quiere manifestar su reconocimiento y agradecimiento al sindicato madrileño Solidaridad Obrera, por su intervención decisiva en el amparo y defensa jurídica de las tres personas asturianas detenidas el pasado domingo en la manifestación minera de Madrid.

            Contrariamente a lo que se había difundido por las redes, durante todos estos días, dos de estas tres personas sólo fueron atendidas por un abogado de oficio.

            Conocedores de estos hechos, miembros de Solidaridad Obrera se pusieron en contacto con la CSI y se pusieron a disposición de las personas detenidas, que serán puestas en libertad con cargos, a lo largo del día de hoy. Por su parte, la CSI ofreció su apoyo económico a Solidaridad Obrera, para cubrir todos los costes económicos que se puedan derivar de la asistencia letrada.

            Desde la CSI queremos manifestar nuestro profundo agradecimiento, tanto a Solidaridad Obrera como al conjunto de los trabajadores y trabajadoras de Madrid, por su apoyo y solidaridad.

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS