14-N: fuelga y manifestación de la izquierda sindical d’Asturies

 

LOS SINDICATOS CSI, CGT, CNT Y SUATEA CONVOCAN UNA MANIFESTACIÓN EL PRÓXIMO MIÉRCOLES 14 DE NOVIEMBRE, DÍA DE LA HUELGA GENERAL, A LAS 12:00 h., EN LA PLAZA DEL HUMEDAL DE XIXÓN.

COMUNICADO DE LA CORRIENTE SINDICAL D’IZQUIERDA:

Los recortes del Gobierno para saldar la mal llamada “deuda pública” no son más que una excusa para regalar a la banca privada todos los recursos económicos que el conjunto de la clase obrera necesita para poder llevar una vida digna. NO ES NUESTRA DEUDA, ES SU DEUDA: QUE LA PAGUEN ELLOS.

EL INSOPORTABLE NIVEL DE PARO, con las secuelas de miseria y pobreza que provoca, el desmantelamiento de los servicios públicos (Sanidad, Educación, Servicios Sociales, etc.), el descontrolado aumento del nivel de pobreza, la Reforma Laboral, la precarización generalizada de las condiciones de trabajo y la brutal represión de las protestas y movilizaciones obreras, son razones más que suficientes para organizar, no sólo una huelga general, sino cuantas sean precisas para conseguir el justo reparto de la riqueza, recuperar los derechos sociales para todas y todos y, en especial, el derecho de todas las personas a vivir dignamente.

Recortar en Sanidad es matar, porque atenta contra nuestra salud. Recortar en Educación es convertirnos en mano de obra analfabeta. Recortar en Servicios Sociales es abandonar a su suerte a las personas más necesitadas. Despedir es mandar a las personas a comer de la basura.

Para la CSI, hay demasiadas razones para hacer una huelga general y ninguna para no hacerla.

La CSI rechaza el sindicalismo del pacto social y llama a la huelga general no sólamente como un día de paro laboral, sino como el comienzo de una movilización general de la clase obrera asturiana que, solidariamente con la del resto de los pueblos de Estado español y de Europa, plante cara al capitalismo y avance en el camino de su más completa desaparición.

Porque el capitalismo está fracasado. Porque sólo trae miseria y pobreza. Porque encarcela a los trabajadores y trabajadoras y protege a los poderosos y a los verdaderos criminales.

EL 14 DE NOVIEMBRE: ¡A LA HUELGA GENERAL!.

 

 

14-N: MANIFESTACIÓN DE LA IZQUIERDA SINDICAL DE ASTURIES

LOS SINDICATOS CSI, CXT, CNT Y SUATEA CONVOQUEN UNA MANIFESTACIÓN EL PRÓSIMU MIÉRCOLES 14 PAYARES, DÍA DE LA FUELGA XENERAL, A LES 12:00 h., NA PLAZA L’HUMEDAL DE XIXÓN.

COMUNICÁU DE LA CORRIENTE SINDICAL D’IZQUIERDA:

Los retayos del Gobiernu pa saldar la mal llamada “delda pública” nun son más qu’una escusa pa regalar a la banca privada tolos recursos económicos que’l conxuntu la clas obrera precisa pa poder llevar una vida digna. NUN YE LA NUESA DELDA, YE LA SO DELDA: QUE LA PAGUEN ELLOS.

L’INSOPORTABLE NIVEL DE PARU, coles remortines de miseria y probeza que prevoca, l’esmantelamientu los servicios públicos (Sanidá, Educación, Servicios Sociales, etc.), el descomanáu aumentu’l nivel de probitú, la Reforma Llaboral, la precarización xeneralizada de les condiciones de trabayu y la brutal represión de les protestes y movilizaciones obreres, son razones enforma pa entamar, non yá una fuelga xeneral, sinón cuantes sían precises p’algamar la xusta repartida la riqueza, recuperar los drechos sociales pa toes y toos y,  cuantimás, el drechu de toles persones a vivir dignamente.

Retayar en Sanidá ye matar, porque atenta escontra la nuesa salú. Retayar n’Educación ye tornanos en man d’obra analfabeta. Retayar en Servicios Sociales ye abandonar a la so suerte a les presones más necesitaes. Despidir ye mandar a les persones a comer de la basura.

Pa la CSI, hai demasiaes razones pa faer una fuelga xeneral y nenguna pa nun faela.

La CSI refuga del sindicalismu del pactu social y llama a la fuelga xeneral non sólamente como un día de paru llaboral, sinón como l’entamu d’una movilización xeneral de la clas obrera asturiana que, solidariamente cola del restu los pueblos del Estáu español y d’Europa, llante cara al capitalismu y avance nel camín del so desaniciu dafechu.

Porque’l capitalismu ta fracasáu. Porque namás trae miseria y probeza. Porque encarcela a los y les trabayadores y protexe a los poderosos y a los braeros criminales.

EL 14 PAYARES: ¡A LA FUELGA XENERAL!.

NOTICIAS ANTICAPITALISTAS